נתניהו מתנגד לחוק שיכול לסייע לו

איתי גדסי No Comments on נתניהו מתנגד לחוק שיכול לסייע לו

חוק האזנות הסתר אותו הציע ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתמיכת ח"כ דודי אמסלם, לא מצא חן בעיני ראש הממשלה בנימין נתניהו שביקש: "תמשכו את החוק" | סמוטריץ' הוריד את החוק: "לא התכוונתי לעזור לנתניהו אבל מכבד את בקשתו"

נתניהו ואמסלם צילום: הדס פרוש, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים האחרונים עלה לשולחן הכנסת חוק המבקש לקבוע כי האזנות סתר לא ייחשבו כראיות במקרים מסויימים. הצעת החוק מתקנת למעשה את חוק שירות המדינה. לפי התיקון המוצע, מי שהשתמש בתפקידו, אמנו שניתן לו או קרבתו והקליט בסתר עובד ציבור, נבחר ציבור או בני משפחותיהם ללא ידיעתם או הסכמתם – עובר על חוק הגנת הפרטיות ועל כך לא יהיה ניתן לעשות שימוש בהקלטותיו בהליך משפטי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שמע הבוקר על החקיקה המוצעת וביקש מיו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם (הליכוד), החתום על החוק אותו הציע ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי), למשוך את הצעת החוק.

נתניהו הבהיר כי הוא נגד חקיקה מסוג זה שנועדה כביכול לסייע לו. לדבריו, הוא אינו זקוק לזה, "האמת תנצח".

‏ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה לבקשת נתניהו "החוק שלי לא נועד לעזור לנתניהו אלא לדאוג לסביבת עבודה חברית וקואופרטיבית בשירות הציבורי לטובת אזרחי ישראל. החוק ממילא לא יחול על חקירות רה"מ בהיותו צופה פני עתיד. עם זאת איני רוצה להיכנס לעימות מול רה"מ ולכן אמשוך את החוק ואקדמו בע"ה בעיתוי רגוע יותר".

‏לדבריו: "העובדה שביותר ויותר מעגלים 'אדם לאדם זאב' ואנשים מסתובבים בחשדנות, מקליטים ומוקלטים על כל צעד ושעל, מחפשים אחד את השני בסיבוב ומתכבדים בקלון חברם, היא אסון ליחסי האנוש והחברה. יותר ויותר מערכות יחסים מבוססות על עויינות במקום על חברות, פרגון הדדי ושיתוף פעולה. חברה שמתנהלת בשיימינג וביוש זו חברה מקולקלת שדורשת ריפוי".



0 תגובות